måndag 29 december 2008

Start

Jag älskar förändringar. Nyheter. Jag gillar vardagen som inte är en "var dag", i ordets mening. Jag ser det istället som en "ny dag" med massa nya möjligheter. Dräför känns det rätt spännande just nu. Ett nytt år på intågande.
Ingen aning vad året kommer att föra med sig till oss, och just den känslan, är den bästa.

Det här är ju definitivt spännande också. En blogg av oss TCare.
Vet inte om vi på något sätt är revolutionernade eller nytänkande, med att skapa en gemensam blogg. Spelar roll vad vi är, men tanken är att vi här ska kunna ge något mer än bara träning. Några ord, lite råd, en hel del känsla, snygga bilder, eller så bara bilder.
En inblick helt enkelt. I vårt TC, i våra liv kanske. Vi får se.

När tiden säger hejdå till 2008,(passa på att träna ut det gamla året med oss på nyårspass) - så säger TC välkommen till År 2009. Ett år fyllt av glädje, hälsa, gemenskap. För att inte glömma nyheter. Tjejerna har gått Afroutbildning i helgen! Så salut för ett fint år som varit och framförallt välkommen ett nytt. Nu längtar vi på TC till att fira den sista av helgerna (skippa raketerna, snälla ni). För när firandet är över, hittar vi tillbaka till träningstiderna och därmed ett Nytt Gott År. Vi ses/ Kicki

1 kommentar:

  1. Näst sista dagen för det här året idag! Ger mig själv löfte om att ta hand om mig (och försöka påverka maken till träning) bättre 09. Hostar just nu som en galning, men har varit ut på en härlig promenad med hundarna innan smällandet kör igång idag... Nästa år kommer jag nog att få promenera med en barnvagn också, har ju blivit mormor! Håller med Kicki om att skippa raketer, men för er som det kliar i fingrarna o vill skjuta, gör det endast vid 12 slaget, så slipper många hundar och deras familjer lida i flera dagar. Ska iväg o köpa några fina asiatiska lyktor för att släppa upp i rymden när vi går in i år 09, när de svävar i väg kommer jag att tänka mina vänner som finns kvar, kommit till o de som gått bort under året. Nu blev jag sentimental, men jag är gammal :) o har ännu äldre släktingar.
    Ett gott slut och ett ännu bättre 09 önskar// Kristina

    SvaraRadera