torsdag 4 juni 2009

Sommarschema

Åh, nog är det väl härligt! Sommarschemat startar nu till veckan, minsann att det går fort. Uteserveringarna håller på att byggas upp förfullt och solen skiner ute. Bara blåsten som skall lugna sig är allt som det ska!
Kolla in på vår hemsida och kolla in sommarschemat. Trots att det är sommar ute, hoppas jag att du ha en timme att avvara till våran gruppträning, och framför allt vill ge!
Se inte träningen som nåt du lägger av med på sommaren, utan underhåll...givetvis kan man ju hitta på mycket rolig träning utomhus också.

Tjipp!

1 kommentar:

  1. Ser redan nu att många börjar ta det lugnare med träningen. Sommaren här uppe är så kort och vi vill verkligen njuta av varje stund:-)men, men är ett uppehåll från träning verkligen att njuta?
    Statistiskt ser vi att de kunder som tar det där lilla sommaruppehållet för att istället springa o träna själva har väldigt svårt att komma tillbaka. Den där egenträningen kan vara väldigt svår att få till. Vi njuter av våra grillkvällar, av sol o bad, av barn o familj men utan träning börjar tröttheten smyga sig på oss. Jag är en av dem som får kämpa mig in från skärgården. Där är ju så soft:-)
    Dock vet jag att den timmen jag ger på TC ger så många pigga timmar tillbaka, så jag lättar ur softeriet! Så som sagt. Kolla in sommarschemat. Där finns det träning som passar sommar. Dagpass och sena kvällspass. Vi ses!

    SvaraRadera