torsdag 7 oktober 2010

Endofinkickar

Hu!
Jag är helt förälskad i att svettas, i att träna, i att känna att kroppen lever.
Jag vet inte vad det är med träning som gör mig så lycklig.
Kan ha haft världens piss dag, rent ut sagt-men så fort jag kommer till träningslokalen så släpper det. Det är så.Det är sant. Jag älskar allt vad det här innebär.
Undra när det blev så?
Jag vet att jag var med på den gamla tiden på metropolis, när Kicki och gänget körde där. Jag tror det var då, mitt första pass eller okej... jag fick väl ge spinningen några gånger. Men sen så. Jag var fast.
Jag är det fortfarande. 10 år senare!
Jag lovar er, du eller den som inte har upptäck oss ännu. Kom och kör ett pass. Du som tycker att urch, vad det är trist med spinning... skit i det då. Kom på Yoga, tycker du det är trist? Kom på box!! Är det inte det som är din grejj, nämen då finns det dans i alla dess former, eller varför inte Bodypump... som är min grejj!LOVE!

Annat som jag vill säga är!!KOM PÅ MEDLEMSFEST.22 Oktober, hotell valhall! Buffe, trevligt! Musik No Hablas. Wihooo! Kulkulkul!

//EMMA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar