onsdag 28 januari 2009

Instruerande

Vad jag tycker det är kul. Idag och imorgon leder jag inget pass på Träningscomopaniet. Däremot på fredag, då kör jag Torson på lunchen.
Innan Torson har vi ett härligt spinningpass som är perfekt att kombinera med torson efteråt.

Tänka sig så skönt det är fredags lunch pass, kl 12:30 är vi klara....Gå ut och unna dig en god lunch efteråt:D
Det kommer jag göra i alla fall.
Glömt inte bort att fylla på med något innan passet också för bästa förutsättningar.

Vi syns på Träningscompaniet, om inte på fredag så någon annan dag!

Emma

3 kommentarer:

  1. Jag skulle önska att ni kunde uppdatera er hemsida, ta bort "gamla" instuktörer och sätt in bilder på de "nya" instuktörerna! Vad gör ni med alla bilder som tar på passen? Har ni slutat med fys?

    SvaraRadera
  2. Oj, vad jag längar efter träning och kroppen behöver det!
    %&#xz+½§förkylning!

    SvaraRadera
  3. Jo. Jag skulle också önska det ;-) Bloggen här är ett steg för att få lite liv på bilder från pass och tankar från oss instruktörer. Hemsidan tar tid och är rätt bökig att uppdatera :-( därav så blir den inte så ofta ändrad. Fysen finns inte på schemat just nu, men enligt önskemål kommer microfys in from nästa vecka!
    //Kicki

    SvaraRadera