onsdag 7 januari 2009

Nytt träningsår

Nu är det på tiden att jag tar och skiver lite i våran gemensamma blogg! Jag (Emma) älskar bloggar och läser många bloggar samt skriver en egen också.
Bloggar är min frukostläsning;)
Tänkte passa på att ge lite smygreklam här för min egen blogg också som ni alla är välskomna att läsa www.emmanystrom.bloggagratis.se.

2009, det har gått fort så är vi här! Nytt år, massa nyårslöften har getts, mångas nyårslöften brukar handla om träning och hälsa. Låt oss påTc hjälpa dig på traven med rolig och härlig träning.
Det är just det vad det handlar om, det skall vara kul att träna-annars är det inte roligt:)
För att lyckas, krävs just det.Du kommer inte fortsätta om du tycker varje träningspass är skittrist. Pröva på olika saker till du hittar ditt:)
Just nu kan jag meddela att våran nya Body Pump program är grymt roligt!Tycker jag ialla fall!

Kanske har du tränat på en längre tid, och vill hitta något nytt, lite inspiration lite annat? Ta hjälp av oss, passa på att fråga om råd, tips, kostråd.... Vad du känner för!Vi på Tc har en grymt kompetens inom dessa områden.
Jag kan endast svara för mig själv, men jag hjälper gärna till!

Annars så, har jag nu instruerat på Tc i 6 månader. Innan mina 6 månader här var jag på Sats i Göteborg. Det jag känner är att det är så himla trevligt på Tc, här känner jag igen deltagarna på passen gång efter gång det blir mer familjärt på nåt sätt.
Sedan vill jag också säga var inte rädd för att säga vad du tycker om passaen du går på!
Jag VILL att du talar om, ifall du tyckte att mitt pass var kasst, eller om det var bra, eller vad du vill ha + massa annat!
Kräv av oss som instruktörer!Det är trots allt för dig som deltagare vi är där! Utan er, är vi inget!

Med detta vill jag hälsa er välkomna till yttligare ett år. 2009, tillsammans med oss om det så är i gruppträningssalen, på cykeln eller bara lite "häng".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar