fredag 27 februari 2009

Ikväll fredag!

Åh.Vet ni kära läsare.Snart ikväll skall vi och äta och ha trevligt tillsammans på Hotell Valhall.
Vi är nog en 20 personer.
Så, god buffe, god efterrätt och ett glas rött är inte fel efter en skön avslutat vecka.
Tänka sig.

Nå imorgon då är det dags för mig Emma, och åka till Luleå för att få den nya Body Pump koreografin serverad.Kul med nytt. Några fler av oss åker såklart också!
Så håll ögon och öron öppna för release.

Annars, vad händer mer på Tc?Jo vårruset!För alla tjejjer, vi är ett gäng från tc och nova som vill ha med fler!
Hur mysigt som helst med mysig picknick efteråt.

Annat vi gör är att jag,Kicki och Lisa övar Yoga från morgon till kväll(kanske lite överdrift) men nästan.
Dans brudarna övar afro typ likaså. Det händer och snart smäller det med nyheter.

Nu skall jag ta på mig några andra kläder än vad jag alltis annars lunskar omkring i=mjukbralla.
Kanske inte är såå passande att komma i ikväll, eller vad tror ni?

Ha en härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar