tisdag 10 februari 2009

Nu BODY PUMP

Jag skall snart åka iväg till Träninscompaniet för att instruera Body Pump. En härlig träningsform tycker jag. Body Pump är förkoregraferat, så om du så kör det i järfälla eller i Kiruna möts du av samma musik och koregrafi.
3 månader åt gången har vi samma kor innan det byts. Så vad vill jag säga med detta?Jo, att om Ca en månad INTE ens det!! Kommer det nytt.
Härligt eller hur?
Body Pump är en sån där grej som man vet vad man får!Det är seriöst och proffsigt helt enkelt.Många andra gymkedjor hittar på sitt eget å kallar det ditten å datten...men min erfarenhet säger att det oftast inte är så bra.
Nåväl, för att få ha Body Pump på sin anläggning krävs det ju endel också, och intruktörerna måste kontirnuerligt gå på utbildningar vilket i sin tur höjer kvaliten på instruktörerna yttligare!
Det är också ett plus att träna på ett center som har BodyPump!Visst?

Jag är mätt, belåten å laddad att köra. Idag kommer jag ta det lite lugnt med benen. Aj, dom har ont. Däremot är jag starkre i överkroppen!

Ha en härlig kväll!

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar