fredag 4 november 2011

Saknad

Jag känner en enorm saknad-av TC, av er-alla medlemmar-av alla instruktörskollegor-av att instruera klasser, och att gå på klasser.
Jag längtar så inni bomben tills detta släpper. Det som gör att denna saknad finns.

Det säger väl ganska mycket om hur "man" trivs med det jag gör. Tc är en stor del av mitt liv-med allt vad det innebär.

Jag vill såhär mitt i allt slå ett extra slag för det som saknas mest just nu-fredagens bodypump pass som så gott som blivit obligatoriskt för mig att gå på eller leda. Prova du också att träna, sådär innan helgstart, som slut på en bra vecka-eller en skitvecka-vad det än är så kommer det säkerligen kännas riktigt bra. Ett annat pass jag också vill slå ett slag för är onsdagens BodyPump spinning pass-så skönt det är också. Eller söndag morgon! Hu, eller... jag ger mig-vi har så mycket bra pass så det är bara titta in på schemat och välja och vraka.
Nu skall jag fortsätta se IDOL och kurera mig!Syns snart!
Emma

1 kommentar: